ניקוי אבן טבעית בלחץ מים גבוה-תוצאות מושלמות

אנו בפרוג'ט מנקים בלחץ מים גבוה עם המכונה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם ובשיטת ניקוי אקולוגית ללא חומרים בכלל!

077-8048-424

ניקוי אבן טבעית עושים רק עם חברה מקצועית

 

חברת פרוג'ט נמצאת בחזית הטכנולוגית של פתרונות בלחץ מים גבוה, בין היתר אנו מציעים פתרון אידיאלי לניקוי אבן טבעית מכל סוג, חיפוי אבן בגובה ורצפות אבן בשיטה אקולוגית ללא פגיעה במשטח. 

אתם מוזמנים ליצור קשר לקבלת ייעוץ והצעת מחיר משתלמת ללא התחייבות 0778048424

מתי תצטרכו להזמין שירות של ניקוי אבן טבעית?

אין ספק שהאבן הטבעית היא הקסם של הבית, היא מכניסה את הטבע אליכם פנימה ומשרה אווירה רגועה וטבעית. עם זאת, מכיוון שבניגוד לאבנים רגילות האבן הטבעית רגישה יותר לכתמים, היא גם דורשת יותר תחזוקה. ניקוי אבן טבעית בלחץ מים הוא שירות שתצטרכו להזמין כאשר האבן איבדה את הברק שכל כך מאפיין אותה וכאשר יש על האבן כתמים קשים שפשוט מסרבים לרדת. במקרים אחרים יתכן מאד שתצטרכו שנסיר עבורכת כתובות גרפיטי ואפילו מסטיקים שמסרבים לרדת.

אילו סוגי אבנים קיימים?

אבן בזלת – אבן בזלת היא אבן שהמקור שלה הוא בחומר שנקרא מאגמה, תוצר של הלבה הנובעת מהרי הגעש ומתקררת במהירות. היא נפוצה במיוחד בצפון הארץ, היא כהה מאד ובעלת נקודות קטנות המאפיינות אותה מאד. אבן בזלת נפוצה מאד כיום בחיפוי קירות ועם הזמן וכתוצאה מבלאי טבעי, מומלץ מאד לבצע ניקוי בלחץ גבוה להסרת הכתמים.

אבן טרוורטין – אבן טרוורטין היא למעשה סוג של אבן גיר שמקורה הוא בערוצי נחלים, מפלים, מעיינות קרים וחמים. אבן טרוורטין היא תוצר של שקיעת חומרים טבעיים במקורות המים שציינו וכאבן טבעית לחלוטין, היא גם דורשת תחזוקה רבה בשל היותה אבן סופגת ומלאה בנקבוביות.

אבן גיר – המקור של אבן הגיר הוא בשלדים של יצורים קדומים ששקעו בקרקעית הים וקיבלו את צורתם הנוכחית בתור אבן. אבני גיר נפוצות במיוחד לחיפוי קירות פנימיים וכמובן שגם אותן מומלץ לתחזק באמצעות ניקוי בלחץ מים גבוה.

איך מנקים אבן טבעית בלחץ מים גבוה?

ניקוי אבן טבעית בלחץ מים גבוה מתבצע באמצעות מכונה מיוחדת וייחודית לנו, שמזרימה מים בלחץ גבוה מאד על האבן. באמצעות לחץ המים, אנחנו מצליחים להתגבר על כל סוגי הכתמים והליקויים, בין אם מדובר בהצטברות של אבק, מסטיקים שנדבקו לאבן ואפילו ציורי גרפיטי. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לנו לבצע את הניקוי במהירות, ביעילות וללא נזק לאבן העדינה.

מה היתרונות בניקוי אבן טבעית בלחץ גבוה?

ללא נזקים לאבן – אמנם מדובר בניקוי בלחץ מים גבוה ועם זאת, מדובר בטכנולוגיה המאפשרת לנו לבצע את העבודה ביעילות וברגישות, מבלי לגרום נזק לאבן הטבעית והרגישה.

מתאים לכל סוגי האבנים – ניקוי בלחץ מים זו טכנולוגיה שמתאימה לכל סוגי האבנים וזה לא משנה אם יש לכם חיפוי מאבן בזלת, אבן גיר או טרוורטין, לחץ המים ידע להתמודד עם כל סוג שהוא.

ניקוי מהיר ויעיל – בניגוד לשיטות אחרות בשוק, חלקן מסורתיות יותר, ניקוי אבן טבעית בלחץ מים מתבצע במהירות ואתם לא תצטרכו לחכות ימים ארוכים עד שתראו את השינוי בשטח.

ידידותי לסביבה – אנחנו לא מחדירים חומרי ניקוי למים והניקוי מתבצע בשיטה ירוקה וטבעית לחלוטין. לכן, מדובר בשיטה בטוחה וגם אם יש לכם ילדים קטנים או בעלי חיים, אתם יכולים להיות יותר מרגועים.

חסכוני במים – בזכות הלחץ הגבוה שבו אנו משתמשים אנחנו יכולים לעשות שימוש בכמות קטנה יותר של מים. זה אמנם חוסך גם לנו עלויות, אך אין ספק שעל הדרך גם לכם שתשלמו פחות על השירות.

 

ניקוי אבן טבעית מחיר 

ניקוי אבן טבעית בלחץ מים יכול להיות תהליך יעיל אך עדין הדורש התייחסות של בעלי מקצוע מנוסים . בעוד שלחץ מים מסייע בהסרת כתמים ולכלוך עקשניים, כוח מופרז עלול לפגוע במשטח האבן. המחיר של שיטת ניקוי זו משתנה בהתאם לגורמים כמו סוג ומצב האבן, גודל השטח לניקוי ומומחיות אנשי המקצוע הנשכרים. בדרך כלל, העלות נעה בין15-30 ש"ח למטר מרובע. השקעה בשירות מומחה מבטיחה לא רק גימור בתולי אלא גם שמירה על שלמות האבן ואריכות ימים.

איך בוחרים ספק שירות מקצועי לניקוי אבן טבעית?

כשמדברים על ניקוי אבן טבעית בלחץ מים, הפרמטר שהכי חשוב לנו שתבדקו זה הניסיון. ככל שהחברה שתזמינו תהיה מנוסה יותר בניקוי אבנים טבעיות, כך סביר להניח שגם התוצאות יהיו מקצועיות יותר. לכן, לפני שאתם ממהרים להתקשר לחברה ששמעתם עליה מפה לאוזן, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את כל חוות הדעת וההמלצות על החברה, על מנת לקבל איזה שהוא מושג ראשוני על המקצועיות והאמינות שלה.

חברת אמינה ומקצועית זו חברה שתעניק לכם הצעת מחיר מפורטת על העבודה ולא איזו פיסת נייר כתובה בכתב יד. חברה אמינה זו חברה שתגיע אליכם בדיוק במועד שקבעתם, תבצע עבורכם עבודה נקייה ומקצועית ולא תיקח שקל אחד יותר מהמחיר שסגרתם. זו בדיוק הסיבה שבגינה חשוב מאד שהצעת המחיר תכלול גם את האלמנטים שעשויים לייקר אותה, על מנת להימנע מהפתעות.

ניקוי אבן טבעית – למה איתנו?

ניקוי אבן טבעית זה לא משחק ילדים והמחיר שתשלמו על חוסר המקצעיות של בעל המקצוע עלול להיות משמעותי. אם אתם רוצים עבודה מקצועית, יעילה, מהירה וללא נזקים לאבן הטבעית שלכם, אין ספק שפרוג'ט היא הכתובת הנכונה עבורכם.

כחברה מנוסה וותיקה בתחום, אנחנו מקפידים לבצע את העבודה אך ורק באמצעות הכלים הטכנולוגיים הכי מתקדמים בשוק. את העבודה מבצעים בעלי מקצוע שהם לא פחות ממומחים בתחום ניקוי אבן טבעית, כך שאתם יכולים להיות יותר מרגועים כשאתם מזמינים את השירות מאיתנו. השילוב בין הכלים המתקדמים ובעלי המקצוע האיכותיים שלנו מאפשר לנו להגיע לתוצאות שהן לא פחות ממושלמות.

אנחנו מספקים שירות של ניקוי משטחי אבן למגוון רחב של לקוחות, הן פרטיים והן עסקיים ויש לנו ניסיון רב בניקיון אבנים בלחץ מים מכל הסוגים, כך שמבחינתנו העבודה לא מסתיימת עד שאנחנו לא משיגים את התוצאות המושלמות. חשוב לציין, כל בעלי המקצוע שלנו עברו את כל ההכשרות הנדרשות כחוק וכמובן שחברת פרוג'קט עומדת בכל דרישות הבטיחות. זהו, כל מה שנותר לכם לעשות זה ליצור איתנו קשר בטלפון 050-5911911 ואנחנו בדרך אליכם.

100% לקוחות מרוצים ותוצאות מושלמות!

ניקוי חיפוי אבן
ניקוי חיפוי אבן
ניקוי אבנים טבעיות
ניקוי אבנים טבעיות
ניקוי אבן טבעית
ניקוי אבן טבעית

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי בלחץ מים?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

בנוסף אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי בלחץ מים גבוה:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות